Do Grupy K2 po kilkuletniej przerwie powrócił Bartosz Załęcki, który objął nowo utworzone stanowisko partner in growth services.
Załęcki będzie odpowiedzialny za strategiczny rozwój oferty Grupy i łączenie kompetencji poszczególnych business unitów.
- Bartosz wraca do Grupy K2, aby wspomagać realizację strategii zakładającej wykorzystanie synergii naszych poszczególnych jednostek biznesowych w dostarczaniu zintegrowanej oferty dla biznesów, będących w procesie transformacji cyfrowej. Jego rolą będzie wspieranie klientów Grupy w korzystaniu z naszych usług i produktów technologiczno-marketingowych, w czasach przyspieszającej digitalizacji - komentuje Michał Paschalis-Jakubowicz, wiceprezes Grupy K2.
Bartosz Załęcki pracował już w K2 w latach 2008-2013 kierując działem strategii. Do jego obowiązków należało m.in. planowanie strategii komunikacyjnych, ale również inkubowanie nowych usług digitalowych. Następnie odpowiadał za transformację marketingu i sprzedaży "Gazety Wyborczej", w tym przede wszystkim za komercjalizację płatnych treści online.
Od początku roku 2020 jest również związany z agencją Brain, gdzie współtworzy strategię komunikacji dla kluczowych klientów agencji.