Reklama 2018-05-15
0

Bartłomiej Trośniak: z Value Media do MullenLowe MediaHub

Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Bartłomiej Trośniak obejmując stanowisko digital communication managera. Pracę w firmie zaczęli też Oliwia Jarocka i Marcin Nowicki.

Trośniak w branży reklamowej pracuje od 2011 roku. Wcześniej związany był z agencją performance Tradedoubler, a w ostatnich latach pracował w domu mediowym Value Media (Group One).

W tej ostatniej firmie był kolejno account managerem, communication managerem i communication directorem. W strukturach Group One odpowiadał za zespół prowadzący działania digital dla Idea Banku, a także kampanie takich marek jak Netia, Tchibo, Suzuki czy Nationale Nederlanden.

Dział internetowy MullenLowe MediaHub został wzmocniony o dwójkę nowych pracowników w obszarze digital traffic  - dołączyli do niego Oliwia Jarocka i Marcin Nowicki.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas