Internet 2010-04-21
2

Bank Pekao SA z nowym serwisem internetowym

Bank Pekao SA gruntownie zmodyfikował swój serwis bankowości internetowej. Witryna ma zmienione menu, szatę graficzną i sposób nawigacji.

W nowej odsłonie Pekao24, serwisu bankowości internetowej Pekao SA, uproszczono menu, łącząc lub grupując podobne do siebie produkty i funkcje. Dzięki temu zmniejszyła się liczba opcji oraz zakładek, a tę samą operację można zrealizować z różnych miejsc witryny. Strona zyskała również jednolity standard prezentacji informacji i przejścia między poszczególnymi funkcjami oraz spójną nawigację.

Ponadto każdy użytkownik serwisu może go dostosowywać do swoich potrzeb i oczekiwań, samodzielnie określając liczbę i rodzaj prezentowanych informacji dostępnych na ekranie głównym zaraz po zalogowaniu. Internauci mogą też wprowadzić „Moje Skróty”, czyli własne menu z linkami do najczęściej wykorzystywanych przez siebie funkcji, a także nadać posiadanym produktom własne nazwy.

– Tworząc architekturę nowego serwisu kierowaliśmy się oczekiwaniami i sugestiami naszych klientów, badaniami użyteczności przy udziale grup fokusowych, a także światowymi trendami w bankowości elektronicznej – opisuje Grzegorz Piwowar, wiceprezes zarządu Pekao SA nadzorujący działalność pionu bankowości detalicznej. – Nowe Pekao24 zostało zaprojektowane tak, aby uwaga użytkownika koncentrowała się na treści strony i wykonywanych operacjach, a nie na nawigacji w serwisie – dodaje Bartłomiej Nocoń, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej banku.

Z Pekao24 korzysta obecnie prawie 1,5 mln klientów posiadających eurokonta w Pekao SA. Relaunch serwisu nie wiąże się ze zmianą jego adresu ani danych loginowych użytkowników.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas