Agencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała kolejną kampanię promocyjną dla Banku DnB NORD skierowaną do klientów indywidualnych.
Działania prowadzone pod hasłem "Wiosna kwitnie w niskich ratach" mają na celu zainteresować obecnych i potencjalnych klientów Banku nową, atrakcyjną pożyczką gotówkową oraz zwrócić ich uwagę na jej główne atrybuty, którymi są niska rata oraz bezpłatne ubezpieczenie na życie. Komunikacja została przygotowana przede wszystkim z myślą o kobietach, gdyż to one najczęściej podejmują decyzje zakupowe w gospodarstwach domowych.
W kampanii nowego produktu Banku DnB NORD wykorzystano: citylighty w największych miastach oraz ogólnopolską prasę kobiecą obejmującą m.in. takie tytuły jak: Tina, Życie na Gorąco, Wysokie Obcasy, Tele Tydzień.
Plakaty i ulotki, które stanowią uzupełnienie działań ATL (prasa, outdoor), znajdą się we wszystkich oddziałach Banku DnB NORD.