Reklama 2020-11-24
0

Bakoma stawia na naturę w nowej kampanii wizerunkowej

„To tak naturalne” - pod takim hasłem ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki produktów mlecznych Bakoma. Przygotowały ją Upside, Universal McCann (UM) i Exciter.

Kampania wspiera flagowe produkty Bakomy -  jogurty premium, jogurty naturalne oraz jogurty 7 Zbóż. Spoty telewizyjne koncentrują się na samej marce Bakoma, która ma utożsamiać prosty skład produktów, naturalność składników i ich wysoką jakość oraz polskie pochodzenie.

Bilboardy sponsorskie oparte na motywie akwareli mają podkreślać staranność i dbałość o jakość produktu, a wspierające kampanie działania digital dodatkowo informują o wprowadzeniu przez marketera nowych opakowań dla jogurtów naturalnych.

Za strategię i kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside, za planowanie i zakup telewizji dom mediowy Universal McCann (UM), a za działania digital agencja Exciter.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas