Ringier Axel Springer Polska wprowadza na rynek kolejny tytuł motoryzacyjny. W środę 9 marca w sprzedaży pojawił się nowy dwumiesięcznik “Auto Test” z profesjonalnymi testami i porównaniami samochodów.
“Auto Test” skierowany jest przede wszystkim do osób planujących zakup samochodu. Magazyn zawiera obszerne testy nowych i używanych aut, uwzględniające nie tylko wrażania z jazdy, ale także porównanie osiągów i parametrów poszczególnych modeli. Redakcja zestawia wyniki pomiarów wykonane przy pomocy profesjonalnej aparatury. Obszerną częścią pisma są również strony poradnicze z informacjami pomocnymi w podjęciu decyzji o wyborze najciekawszej wersji nadwozia, silnika i wyposażenia auta.
Magazyn podzielony jest na pięć głównych działów. W rubryce "Testy" redakcja szczegółowo sprawdza różne modele samochodów, a na stronach "Poradnika kupującego" opisuje najatrakcyjniejsze warianty aut oferowanych na naszym rynku. Dział "Panorama" to prezentacje nowych samochodów, wchodzących aktualnie do sprzedaży. W rubryce "Używane" znajdują się informacje o usterkowości, kosztach napraw i eksploatacji samochodów najbardziej popularnych na giełdach czy w komisach.
- Sądzimy, że brakuje na rynku czasopisma, które w wyczerpujący sposób pomagałoby w podjęciu decyzji o wyborze samochodu. Dlatego rozpoczynamy testowanie tytułu, który odpowiada na to zapotrzebowanie - mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy segmentu motoryzacyjnego w Ringier Axel Springer Polska.
“Auto Test” liczy 100 stron i kosztuje 9,90 zł. Jego nakładu wydawnictwo nie ujawnia. Redaktorem naczelnym magazynu jest Stanisław Sewastianowicz, kierujący pozostałymi tytułami motoryzacyjnymi Ringier Axel Springer Polska.
Wejściu czasopisma na rynek towarzyszy kampania promocyjna w radiu i tytułach prasowych Ringier Axel Springer Polska. Działania przygotował i zaplanował wydawca.
Portfolio tytułów motoryzacyjnych poza nowym magazynem obejmuje takie tytuły jak “Auto Świat”, “Auto Świat Poradnik”, “Auto Świat 4x4”, “Auto Świat Extra”, “Auto Świat Katalog” oraz “SportsCars”.