Prasa 2009-03-17
0

'Auto Świat' liderem pism motoryzacyjnych, duży wzrost V12

W grudniu 2008 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2007 roku. Liderem segmentu był "Auto Świat", rośnie sprzedaż magazynu "V12".

Sprzedaż ogółem tygodnika* "Auto Świat" (Axel Springer Polska) wyniosła w grudniu 2008 r. 114 154 egz., co w stosunku do analogicznego okresu w 2007 roku oznacza spadek o 5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 106 553 egz. (spadek o 13 proc.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008 roku. Jego sprzedaż w grudniu 2008 r. wyniosła 78 599 (w listopadzie, 83 738 egz., w październiku - 85 360 egz., we wrześniu 100 382 egz., w sierpniu 89 342 egz., w lipcu było to 92 570 egz., w czerwcu - 83 397 egz., w maju - 97 019 egz., w kwietniu - 114 069 egz., a w marcu - 94 970 egz.).

Zobacz tabelę



Porównując dane z grudnia ur. do danych z poprzedniego miesiąca można stwierdzić, że najwięcej zyskał magazyn "V12".
Zobacz tabelę


* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter