Prasa 2009-02-16
0

'Auto Świat' liderem pism motoryzacyjnych

W listopadzie 2008 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2007 roku. Liderem segmentu był "Auto Świat", spada sprzedaż "Top Gear".

Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" (Axel Springer Polska) wyniosła w listopadzie 2008 r. 110 399 egz., co w stosunku do analogicznego okresu w 2007 roku oznacza spadek o 1 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 101 427 egz. (spadek o 4 proc.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008 roku. Jego sprzedaż w listopadzie 2008 r. wyniosła 83 738 (w październiku - 85 360 egz., we wrześniu 100 382 egz., w sierpniu 89 342 egz., w lipcu było to 92 570 egz., w czerwcu - 83 397 egz., w maju - 97 019 egz., w kwietniu - 114 069 egz., a w marcu - 94 970 egz.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniego miesiąca można stwierdzić, że najwięcej stracił "Auto Świat".

Zobacz tabelę



- "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas