Firma Atmedia nawiązała współpracę reklamową z Samsung Electronics. W ofercie brokera znalazły się formaty reklamowe dostępne w panelu startowym telewizorów Smart TV.
W ofercie reklamowej platformy Smart TV obecny jest banner dający szerokie możliwości interakcji z użytkownikiem - od przeniesienia do dedykowanego microsite po odtworzenie spotu reklamowego.
Smart TV to telewizory podłączone do internetu, z rozszerzonymi funkcjonalnościami, takimi jak dostęp do aplikacji, serwisów wideo na żądanie czy portali społecznościach. Funkcjonalności Smart TV mogą być wbudowane w telewizor lub dostępne dzięki innym urządzeniom marki Samsung: odtwarzaczom blu-ray oraz kinom domowym z odtwarzaczem blu-ray. Według danych Samsung Electronics Polska, z platformy Smart TV korzysta ponad 500 tys. użytkowników miesięcznie.
W portfolio Atmedia Interactive znajdują się także aplikacje VoD dostępne poprzez telewizory podłączone do internetu takie jak Polvod, Iplex.pl, StrefaVOD, generujące łącznie miesięcznie 280 tysięcy odtworzeń filmów (dane własne brokera).