Reklama 2010-01-15
1

At Media będzie sprzedawać reklamy w 4fun.tv

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media rozpoczyna współpracę z kanałem muzycznym 4fun.tv. At Media zajmie się sprzedażą czasu reklamowego w tej stacji i organizacją wydarzeń specjalnych.

Należący do spółki 4fun Media SA kanał od 1 lutego br będzie dostępny dla reklamodawców w sprzedaży cennikowej oraz w pakietach gwarantowanej widowni: At Max, At Max Young, At Young, At Adults, At Your Choice. At Media zaoferuje marketerom także możliwość realizacji akcji niestandardowych związanych ze stacją. Jeszcze w I kwartale br. do oferty At Media dołączyć ma  także drugi kanał spółki 4fun Media, uruchomiony w grudniu ub.r. Rebel.tv.

Powierzenie At Media sprzedaży reklam w  kanałach 4fun Media wiąże się z planami rozwoju tej firmy, która zamierza uruchomić kolejne kanały tematyczne i wejść w tym roku na GPW.  - Dotychczas reklamy w 4un.tv sprzedawał własny dział sprzedaży stacji, ale w związku z naszymi  planami, okazało się, że jest za mały - informuje nas Agnieszka Zając dyrektor marketingu i PR w 4fun Media. Dział ten zostanie teraz rozwiązany, a na stanowisku pozostanie tylko dyrektor sprzedaży Sławomir Rucel, który ze strony 4fun Media będzie koordynował współpracę z At Media.

Stacja 4fun.tv nadaje od 2004 roku i dzięki emisji FTA jest obecna we wszystkich platformach cyfrowych. Kanał oglądać można także w sieciach kablowych. W 2009 roku jego średni udział  wyniósł 0,25 proc. w grupie 4+ i 0,43 proc. w 16-49 (dane AGB Nielsen Media Research).

Autor: Patryk Pallus / pp

Więcej informacji: At Media, 4fun.tv

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas