Internet 2009-04-01
0

Artefakt poprowadzi kampanie SEM dla Ecco Holiday

Artefakt podpisała umowę z biurem podróży Ecco Holiday. Współpraca dotyczy obsługi kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (SEM).

Artefakt będzie zarządzał kampanią linków sponsorowanych w programie Google Adwords.

- Współpraca z firmą Artefakt ma na celu zwiększenie sprzedaży naszej oferty turystycznej poprzez dotarcie do użytkowników internetu. - mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PR director w Ecco Holiday. - Efektem dotychczasowej pracy Artefakt na rzecz Ecco Holiday jest zwiększenie ilości rezerwacji dokonywanych przez stronę www. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Artefakt.

Autor: pr

Więcej informacji: Artefakt, Ecco Holiday, SEM

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas