Reklama 2010-02-10
1

ARBOinteractive reklamuje Coca-Colę i Kasię w Facebooku

Coca-Cola i Kasia to pierwsze marki reklamowane w polskiej wersji Facebooka przez ARBOinteractive. Jednocześnie firma w czeskiej wersji serwisu prowadzi kampanie Opla Astry i Nike Football.

Grupa ARBOinteractive prowadzi już na Facebooku pierwsze kampanie reklamowe po tym, jak na początku roku została brokerem w polskiej i czeskiej wersji tego serwisu (więcej). W Polsce trwają akcje reklamowe Coca-cola Happiness Factory III i margaryny Kasia, a w Czechach –Opla Astry i Nike Football.

Wszystkie przekazy są emitowane zalogowanym użytkownikom Facebooka w postaci boxu w prawej kolumnie strony głównej. W kampanii Coca-Coli wykorzystany jest format video ad: po kliknięciu na reklamę w playerze pojawiającym się na warstwie strony emitowany jest spot wideo, a przekaz przenosi też użytkowników na stronę internetową tej marki. Natomiast akcja reklamowa margaryny Kasia jest oparta na boxie w postaci ankiety – wyświetlanym wyłącznie kobietom w przedziale wiekowym 22-44 lat – oraz profilu tej marki zawierającym rady dotyczące wypieków, przepisy oraz quizy i zabawy.

Autor: Wojtas Tomasz

Więcej informacji: ARBOinteractive, Facebook

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas