Radio 2024-11-05
13

Antyradio z nową kampanią wizerunkową

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza kampania wizerunkowa Antyradia (Eurozet). Obejmie głównie media społecznościowe. W ubiegłym roku odbywała się podobna kampania “We mnie jest rock”.

Od 4 listopada br. reklamy będzie można zobaczyć m.in. na YouTube, Facebooku i Instagramie, a wkrótce także w sieci kin Helios. Na antenie Antyradia pojawi się specjalna oprawa dźwiękowa nawiązująca do kampanii, a słuchacze będą mogli wygrać merch z hasłem „Rock jest tylko jeden”.

Czytaj także: Koniec kiosków Ruchu

Nowa kampania Antyradia

Za kreację i produkcję reklam odpowiadał Dział Promocji Antyradia, który planował i zakupił media we współpracy z Zenithem.

W listopadzie 2023 stacja prowadziła kampanię wizerunkową „We mnie jest rock”, która objęła nośniki outdoorowe, sieć kin Helios i internet. To była największa kampania promocyjna Antyradia od 2016 roku.

Autor: Dominik Senkowski

Więcej informacji: Antyradio, Eurozet, kampania

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (13) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter