Ruszyła świąteczna odsłona reklamowej Huawei, w której wystąpili Anna i Robert Lewandowscy.
W świątecznej kampanii Anna i Robert Lewandowscy inspirują do zakupów pod choinkę. W reklamach promowane są najnowsze słuchawki bezprzewodowe Huawei FreeBuds 3, smartwatch Watch GT 2 oraz seria smartfonów P30.
Obok emisji 15-sekundowych spotów w telewizji, w ramach kampanii przygotowano spoty radiowe i reklamy OOH na przystankach autobusowych oraz w warszawskim metrze.
Zdjęcia do reklam kręcono w Warszawie w wieżowcu Złota 44 w połowie października. Wyreżyserował je Marcin Filipek.
To pierwsza kampania Huawei, gdzie w spotach telewizyjnych obok Roberta Lewandowskiego (ambasador marki od 2015 roku) występuje jego żona Anna (promowała już koncern w roku ubiegłym).
Świąteczna komunikacja Huawei wystartowała tydzień po premierze wizerunkowej części kampanii „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”, która opowiada o tym, że pokonywanie trudności, które każdy z nas napotyka na swojej życiowej drodze, hartuje nas i pozwala sięgać po więcej. Twarzą akcji jest Robert Lewandowski.
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, świąteczną kampanię Huawei przygotowała agencja Havas Warsaw, która wygrała przetarg na obsługę reklamową marki.