Reklama 2017-03-05
0

Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak w kampanii odzieży Badura

W startującej właśnie kampanii Badura Icons na sezon wiosna/lato 2017 wystąpiły dwie polskie modelki - ambasadorka tej marki Aneta Kręglicka oraz Magdalena Frąckowiak. Obok nich w reklamach pojawia się też Greg Nawrat.

Kampania i wykonane na je potrzeby zdjęcia z udziałem Anety Kręglickiej, Magdaleny Frąckowiak i Grega Nawrata mają odzwierciedlać takie cechy marki Badura, jak połączenie kunsztu i tradycji obuwniczych ze współczesnym podejściem do mody i projektowania. Ich symbolem są obie te kobiety, które mają pokazać dualny charakter marki.

Biało-czarne zdjęcia akcentują przede wszystkim monochromatyczne stylizacje bohaterek sesji, podkreślają też tradycyjny charakter marki, której historia sięga 1979 roku.

Gra światłocieniem pozwoliła uzyskać wrażenie dużej, loftowej przestrzeni i wyeksponować sylwetki ikon kampanii. Monochromatyczne zdjęcia zostały zestawione z kolorowymi fotografiami, na których widać wyraziste odcienie butów z kolekcji Badury na wiosnę/lato 2017.

- Pomysł na kampanię Badura Icons jest tak prosty i szlachetny, że stworzenie pięknych zdjęć było absolutną przyjemnością. Badura kontynuuje założoną przez siebie, estetyczną drogę, która jest spójna z działaniami marki. Zaangażowanie do projektu tak wyjątkowych kobiet jak Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak tylko podkreśliło wartości, jakimi kieruje się marka - opisuje autorka zdjęć, Zuza Krajewska.

Produkcją kampanii zajęła się firma LAF Artists.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas