Reklama 2011-01-31
4

Andrzej Blikle kolejną gwiazdą reklamową ING (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego, w której obok Marka Kondrata występuje cukiernik Andrzej Blikle. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy PanMedia Western.

Kampania ING Banku Śląskiego z udziałem Andrzeja Blikle zachęca do otwarcia konta internetowego w tym banku. Akcja pod hasłem „Wejdź do internetu” jest utrzymana w konwencji kursu internetowego, w którym Blikle w żartobliwy sposób przedstawia tajniki pieczenia pączków. Taki przekaz ma podkreślać, że korzystanie z konta internetowego w ING Banku Śląskim jest bezpłatne.





Dwa tygodnie temu ruszyła pierwsza odsłona tej kampanii – z udziałem Garriego Kasparowa (więcej na ten temat). W obu etapach oprócz reklamy telewizyjnej udostępniono dodatkowe spoty w internecie.

Całej akcji towarzyszy konkurs „Bankujesz, kupujesz, wygrywasz”, w którym klienci dokonujący od 10 stycznia do 6 marca br. zakupów w ramach programu bankujesz-kupujesz mają szansę wygrać samochody Honda CR-Z, netbooki i iPady. Konkurs ten reklamują eventy w 20 wybranych centrach handlowych w największych miastach (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gdańsk, Gliwice, Zabrze, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rybnik, Warszawa, Wrocław).


Działania reklamowe oparte na wizerunku Bliklego są prowadzone w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, stacje tematyczne) oraz internecie (reklamy wideo i banery w serwisach takich jak m.in. Onet, WP i O2 YouTube, NK i Facebook). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas