Reklama 2018-05-10
0

Almette promuje trzy warianty serków kampanią "Smaki sezonu"

Właściciel marki Almette rozpoczął kampanię promocyjną trzech wariantów smakowych: z rzodkiewkami, z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz z ogórkiem i ziołami.

Kampania opiera się głównie na influencer marketingu oraz współpracy z ambasadorem marki - Davidem Gaboriaud. Znany kucharz wraz z rolnikiem slow food Panem Ziółko będą w ramach cyklu spotkań z blogerami uprawiać warzywa w „Ogródku Almette” i gotować w plenerze, wykorzystując promowane serki.

W maju wystartuje pierwsza odsłona akcji, w której udział weźmie Michał Stępień z Kotlet.tv oraz Ewa Wojtan, autorka bloga dziecikreatywnie.pl. W czerwcu do „Ogródka Almette” zaproszona zostanie blogerka Olga Smile i Kamil Nowak – twórca bloga blogojciec.pl. W lipcu do współpracy zostaną blogerki Agata Jędraszek (Kuchnia Agaty) oraz Edyta Kusińska (MadameEdith.pl).

Kampania otrzyma wsparcie reklamowe w sprzedaży na materiałach POS, billbordy sponsorskie w telewizji oraz reklamy w social mediach i internecie. Uzupełnieniem działań będą PR oraz publikacje w prasie branżowej. Komunikację kampanii prowadzi agencja Quality PR.

Autor: jd

Więcej informacji: Almette, influencer marketing

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas