Reklama 2013-03-11
0

Alma reklamuje, że „wygrywa jakością”

W prasie rozpoczęła się kampania reklamowa sklepów spożywczych Alma. Akcja przebiega pod hasłem „Alma wygrywa jakością”.

W kampanii Almy przytaczane są wyniki badania postrzegania ofert sieci detalicznych zrealizowanego w ub.r. przez firmę OC&C Strategy Consultants. W badaniu tym Alma zajęła pierwsze miejsce wśród polskich detalistów w kategorii jakości produktów, a także szerokości asortymentu, obsługi klientów oraz wystroju i klimatu sklepów.

Reklamy pod hasłem „Alma wygrywa jakością” podkreślają, że sieć przykłada dużą wagę do utrzymania wysokiego standardu obsługi i jakości produktów.

Kampania obejmuje takie gazety i czasopisma jak m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Claudia”, „Focus”, „Pani”, „Forbes”, „Gala”, „Grazia”, „Moje Gotowanie”, „Twój Styl” i „Zwierciadło”.

Autor: tw

Więcej informacji: Alma, Alma market

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas