Agencja Buzzgrow przygotowała dla Alior Bank kampanię promującą ubezpieczenie komunikacyjne. Bohaterką reklam jest Karolina Pilarczyk.
Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne. To specjalna oferta ubezpieczenia samochodu z rabatem do 13 proc.przygotowana przez LINK4, partnera Alior Banku.
Do udziału w promocji usługi została zaproszona królowa driftingu Karolina Pilarczyk, która w bardzo obrazowy sposób pokazuje zaproszonym gościom, dziennikarce Paulinie Koziejowskiej i choreografowi Tomaszowi Barańskiemu, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze.
Przygotowany został materiał filmowy - opublikowany na kanale YouTube Karoliny Pilarczyk - pokazujący jak bezpiecznie i umiejętnie radzić sobie z jazdą samochodem w trudnych, zimowych warunkach pogodowych czyli na przykład co zrobić, kiedy samochód wpadnie w poślizg oraz jak sprawdzić pojazd przed zimową podróżą. Dodatkowo powstały także krótsze wersje materiału na kanały social mediowe bohaterów kampanii.
Za koncepcję i realizację działań odpowiada agencja digitalowa Buzzgrow należąca do Grupy PZL. Jest to kolejna wspólna kampania zrealizowana dla Alior Bank. Wyprodukowano z Tower Films.