Ruszył konkurs promujący Alior Trader, internetową platformę Alior Banku do inwestycji walutowych. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy PZL, Sympatico i Maxus.
W konkursie Alior Trader należy mieć lub założyć rachunek na tej platformie i wypełnić krótki formularz rejestracyjny na stronie trader.aliorbank.pl. Zwycięzcą zostanie gracz, który najlepiej dostosuje swoją strategię oraz portfel inwestycyjny do szybko zmieniających się warunków rynkowych i tym samym uzyska najwyższy zwrot z inwestycji między 2 czerwca a 5 lipca br. Do konkursu można dołączyć w dowolnym momencie jego trwania. Nagroda główna do 100 tys. zł, a co tydzień do wygrania są smartfony Sony Xperia Z.
Kampania reklamowa wspierająca konkurs jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN24, Polsat News, TVN Turbo, Polsat Sport, Canal+Sport, Orange Sport, TVP Sport, Discovery, National Geographic, BBC Knowledge, Comedy Central, History, CBS Action, Discovery World, Nat Geo Wild) oraz internecie (reklamy na portalach horyzontalnych, serwisach biznesowych i finansowych, informacje na stronie trader.aliorbank.pl). Reklamy będą emitowane do 16 czerwca.
Spot telewizyjny i materiały BTL przygotowała agencja PZL, a reklamy internetowe - agencja Sympatico. Media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus.