Aleksandra Przeździecka, dotąd dyrektor zarządzająca Media Direction OMD, dołączyła do biura reklamy TVN Media. Objęła tam nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii rozwoju Premium TV.
Przeździecka w TVN Media będzie odpowiadała za całościową współpracę z partnerami Premium TV oraz strategię i rozwój tej oferty. Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV liczy, że bogate i różnorodne doświadczenie Przeździeckiej w tworzeniu efektywnej komunikacji mediowej, jak i jej umiejętności menadżerskie, przyczynią się do dalszego rozwoju Premium TV.
Aleksandra Przeździecka posiada kilkunastoletnie doświadczenie menadżerskie w zakresie tworzenia strategii komunikacji i budowania relacji biznesowych w branży mediowej. Do TVN Media przeszła z Media Direction OMD, gdzie od 2012 roku zajmowała stanowisko dyrektor zarządzającej, a wcześniej business development managera. Z firmą związana była od 1999 roku. Wcześniej Przeździecka pracowała w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi.
Premium TV to oferta reklamowa obejmująca kanały tematyczne Grupy TVN oraz stacje innych nadawców, m.in. Telewizji Puls, 4fun Media, FOX International Channels, Viacom International Media Networks i The Walt Disney Company.
![]() |
TVN na czele telewizyjnego lokowania produktu, najdroższe „Kuba Wojewódzki” i „Dzień dobry TVN”
|