Jason Mamoa znany z ról w "Aquamanie", "Grze o Tron" i "Dunie" został nowym ambasadorem marki lodów NUII. Można go oglądać w kampanii „Sięgnij po kolejną przygodę z Nuii”.
- Z radością witamy Jasona Momoę w rodzinie NUII - mówi Joanna Wilczak, senior brand manager marki. - Pasja Jasona do podróży i środowiska współgra z misją naszej marki, która chce Cię zabrać w mniej znane miejsca niż codzienność, za sprawą naszych lodów. Jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie niesie za sobą ta współpraca i z niecierpliwością czekamy na wiele wspólnych przygód.
Kampania z Jasonem Momoą będzie widoczna w telewizji, na billboardach, w reklamie w prasie oraz online, ponadto, będzie wsparta działaniami PR oraz w mediach społecznościowych. Kampania rusza w 14 krajach, w tym we Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Bułgarii, Rumunii, Serbii i Macedonii Północnej oraz w Polsce. Wspólne działania NUII z Jasonem Momoą można śledzić na bieżąco na Instagramie marki oraz na Tik Toku.
Marka zobowiązała się również wspierać projekty dotyczące bioróżnorodności w dzikich miejscach, gdzie mogą realnie wpływać na życie ludzi i zwierząt, a także ich środowisko. Dlatego też marka wspiera projekt Wildmark: Koala Rewilding Project oraz projekt NUII P.E.A.C.E w Namibii.
Za ideą kreatywną kampanii oraz produkcją stoi agencja Toast. Reżyserem spotu reklamującego współprace jest Antoine Janssens, za media opowiada agencja UM, zaś działania PR na rynku polskim powierzone zostały Big Picture.