PR 2025-01-20
0

Ahava PR odpowiada za komunikację kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Novo Nordisk Pharma przedłuża współpracę z agencją Ahava PR w ramach obsługi PR nadchodzącej edycji kampanii "Porozmawiajmy szczerze o otyłości".

Agencja Ahava PR będzie odpowiadała za realizację strategii komunikacyjnej i medialnej kampanii, tworzenie treści edukacyjnych, angażowanie w działania ambasadorów, key opinion leaderów, pacjentów, partnerów projektu, a także za nawiązanie i koordynację współprac influencerskich oraz organizację eventów w ramach kampanii.

– Prowadzenie działań PR dla kampanii "Porozmawiajmy szczerze o otyłości" to dla nas wyjątkowe wyzwanie i ogromna odpowiedzialność.  W szóstej edycji kampanii skupiamy się na jeszcze szerszym wykorzystaniu kreatywnych narzędzi i innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą skuteczniej docierać do odbiorców – mówi Agnieszka Oleszczyk, CEO Ahava PR.

- Strategie przygotowane z zespołem Ahava PR zapewniają istotny impact społeczny i pozwalają skutecznie wybrzmieć kampanii we wszystkich formatach medialnych – mówi Marta Nowacka, rzecznik prasowa Novo Nordisk. 

Autor: Justyna Dąbrowska-Cydzik

Więcej informacji: Novo Nordisk Pharma, Ahava PR

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas