Reklama 2012-02-15
0

Agora będzie sprzedawać reklamy w Skypie

Agora rozpoczyna współpracę ze Skype’em, w ramach której klienci działu sprzedaży Gazeta.pl będą mogli skorzystać z oferty reklamowej tego komunikatora.

Agora zyskała wyłączność w Polsce na sprzedawanie reklam w Skypie. W firmie zajmować się tym będzie dział handlowy Gazeta.pl. Oferta reklamowa Skype’a obejmuje m.in. formaty rich media.

- Partnerstwo ze Skype’em to kolejny element naszej oferty premium, którą tworzymy z myślą o efektywności. Reklamodawcom będziemy proponować model sprzyjający skutecznemu dotarciu z przekazem, oparty na rozwiązaniu „jeden reklamodawca - jeden dzień” - opisuje Bartosz Wysocki, dyrektor sprzedaży w grupie Gazeta.pl.

Agora nie informuje, na jak długo planowana jest ta współpraca. Pierwszym klientem Gazeta.pl, który w ramach tej oferty zamieści swoją reklamę na Skypie, będzie Samsung.

Z komunikatora Skype korzysta miesięcznie mniej więcej 4 mln polskich internautów. W listopadzie ub.r. było to dokładnie 4,14 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe wyniki).

Autor: tw

Więcej informacji: Skype

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas