Prasa 2014-11-27
31

Agnieszka Gronowska przeszła z Burdy do Bauera

Agnieszka Gronowska od 1 grudnia br. obejmie stanowiska dyrektora segmentu pism kobiecych w Biurze Reklamy Wydawnictwa Bauer. Zastąpi na nim Jarosława Machockiego, który odszedł ze spółki.

Gronowska z reklamą prasową związana jest od ponad 15 lat. Ostatnio zajmowała  stanowisko head of sales luxury & lifestyle w wydawnictwie Burda Media Polska. Wcześniej, w latach 2010-2011 pracowała już w Bauerze jako dyrektor reklamy pism motoryzacyjnych. W przeszłości związana była też z działami reklamy magazynów „Madame Figaro” (JMG), „Focus” (G+J Polska) i „Top Gear” (Burda). Gronowska jest absolwentką filologii polskiej UMCS w Lublinie.

Segment pism kobiecych w Bauerze obejmuje m.in. takie tytuły jak „Tina”, „Świat Kobiety”, „Życie na Gorąco”, „Kobieta i Życie”, „Mam Dziecko” i „Twoje Imperium”.

>>> Oto sprzedaż wszystkich magazynów w Polsce

Autor: pp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (31) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas