Od początku lutego Agnieszka Dziedzic obejmie funkcję partnera zarządzającego agencji Weber Shandwick (należącej do McCann Worldgroup). Zastępuje na tym stanowisku Katarzynę Kluk, która ma skupić się w firmie na pozyskiwaniu nowych zleceń.
W Weber Shandwick Agnieszka Dziedzic będzie odpowiadała za operacyjne prowadzenie agencji i jej całościową strategię rozwoju na rynku polskim. Poprzednio pełniąca funkcję partnera zarządzającego w agencji Katarzyna Kluk obejmie stanowisko new business directora. Będzie zajmować się pozyskiwaniem nowych zleceń i klientów.
Poprzednio przez pół roku Agnieszka Dziedzic pracowała jako dyrektor zarządzająca w OnBoard PR (więcej na ten temat). Wcześniej przez wiele lat kierowała założonym przez nią polskim oddziałem agencji Hill & Knowlton.
Ogółem jest związana z branżą public relations od ponad 20 lat. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Realizowała projekty dla firm z różnych branż, m.in. Michelin, Boeing, GSK, Novartis, HSBC, Samsung, Lidl, BAT, Diageo, RIM i Pepsi, a także akcje społeczne, m.in. wielokrotnie nagradzany program edukacyjny dla młodzieży „Mam Haka na Raka”.
Była wykładowcą Public Relations w London School of PR i na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, jest członkiem IPRA oraz członkinią Rady Programowej Kongresu Kobiet.
Przed pracą w branży public relations była dziennikarką, m.in. w Polskiej Agencji Prasowej.