Agencja MSLGroup została po raz czwarty wyłącznym partnerem PR festiwalu reklamowego Golden Drum. Agencja zajmie się prowadzeniem kompleksowych działań komunikacyjnych na 15 rynkach CEE (Europy Centralnej i Wschodniej).
Dwudziesta szósta edycja konkursu kreatywnego Golden Drum odbędzie się 17 i 18 października br. w Portorož w Słowenii.
Warszawski hub agencji MSL na rynki Europy Środkowo-Wschodniej będzie odpowiedzialny za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych Festiwalu Golden Drum w Chorwacji, Bułgarii, Czechach, Finlandii, Grecji, na Węgrzech, we Włoszech, Czarnogórze, Macedonii Północnej, Polsce, Serbii, Słowacji, Rumunii, Rosji i Turcji. W projekcie wezmą udział agencje MSL i lokalne biura Publicis Groupe, które sprawdziły się w pracy na rzecz poprzednich odsłon festiwalu.
Ceremonię wręczenia nagród zaplanowano na 18 października br. Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu mija 13 sierpnia. Shortlisty nominowanych do nagród zostaną ogłoszone 3 dni później, 16 października br. Z kolei zainteresowani konkursem Young Drummer mogą zgłaszać swoje projekty do 19 września br.