Reklama 2009-04-01
0

adidas rusza z kampanią Originals

W tym roku adidas świętuje 60-lecie powstania marki. Z tej okazji przygotowano wiosenno-letnią kolekcję adidas Originals, inspirowaną tradycyjnymi wzorami starej amerykańskiej szkoły. Projekt rusza pod hasłem "Celebruj Oryginalność". Kampania obejmuje outdoor, reklamę w wybranych tytułach prasowych, działania w internecie, telewizji, kinie, oraz PR.

Częścią kampanii reklamowej nowej kolekcji są prywatki adidas Originals House Party, organizowane specjalnie z okazji urodzin marki. Imprezy odbywają się na całym świecie w przestrzeniach klubowych aranżowanych na prywatne apartamenty. 20 marca zabawa przeniosła się do Warszawy. Popularny klub M25 na jedną noc stał się największą domówką w całej stolicy. Ponad 1500 gości celebrowało oryginalność przy muzyce Noviki oraz innych popularnych polskich DJ-ów.

Tegoroczny budżet na kampanię został ponad dwukrotnie zwiększony w porównaniu z rokiem ubiegłym. Obejmuje on reklamę na interaktywnych platformach dla młodych, promocję w najpopularniejszych telewizyjnych programach muzycznych (MTV Polska, Viva Polska i 4FunTv), a także w kinach, zarówno na ekranie, jak i we wnętrzach kina, gdzie prezentowana jest najnowsza linia butów Porsche Design oraz szeroko rozumiane działania PR.

Dzięki miejskim panelom reklamowym rozmieszczonym w pobliżu akademików, szkół i centrów rozrywki, adidas chce dotrzeć do szerszej grupy młodych w miejscach najczęściej przez nich odwiedzanych. Współpraca z portalami o2.pl, Grono.pl i wrzuta.pl pozwoli zaś na promocję nowej kolekcji na ulubionych młodzieżowych stronach internetowych.

Globalnie, za kreatywną stronę kampanii odpowiedzialna jest agencja TBWA, zakupem mediów w Polsce zajmuje się Carat Polska, natomiast działania PR marki adidas prowadzi agencja 180° Public Relations.

Autor: pr

Więcej informacji: adidas

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0)

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter