Adam Samsel został nowym dyrektorem strategicznym w agencji reklamowej Havas Warsaw. Ostatnio pracował na podobnym stanowisku w agencji K2 Create (Grupa K2).
Samsel będzie odpowiadał za tworzenie strategii komunikacji i doradztwo strategiczne zarówno dla głównych klientów agencji, jak i w ramach procesów new business.
Adam Samsel przeszedł z K2
Adam Samsel od ponad 20 lat aktywnie związany jest z branżą marketingu i reklamy. Ostatnio przez ponad trzy lata pracował jako dyrektor strategii w K2.
Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w działach strategii takich agencji jak: G7, Young&Rubicam, PZL i Leo Burnett.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Specjalizuje się w projektach dla branż nowych technologii, FMCG oraz retail. Dotychczas prowadził działania komunikacyjne dla kilkudziesięciu marek w Polsce i za granicą, m.in.: Samsung, T-Mobile, Plus, UPC, Procter&Gamble, Kompania Piwowarska, Danone, Żywiec Zdrój, Pepsi, Carrefour, Tesco, Kaufland, PGE, PZU, Warta, Chevrolet, Alfa Romeo. Pracował przy takich projektach jak: „Eksperci” (Tesco), „Mały Głód” (Danio), „Zdrobnienia” (Heyah), „Kobieta pracująca” i „Mumio” (Plus) „Zostań Legendą” (Samsung), „UPCeusz” (UPC).