Reklama 2020-04-09
0

Accenture kupił agencję marketingową Yesler

Firma konsultingowa Accenture zakupiła agencję marketingową B2B Yesler, która specjalizuje się w branżach zaawansowanych technologii. Warunki przejęcia nie zostały ujawnione.

Do dwóch segmentów biznesowych Yesler należą Yesler B2B (marketing cyfrowy) oraz usługi Projectline (strategiczne rozwiązania w zakresie zasobów ludzkich). Firma ma siedzibę w Seattle i zatrudnia 400 pracowników na całym świecie, m.in. w Filadelfii, Portland, Londynie, Toronto, i Singapurze.

Wśród klientów Yesler są m.in. Amazon, Claris, Google, Ingram, Microsoft, Marketo i SAP.

Przejęcie Yesler przez Accenture świadczy o tym, że firma konsultingowa nadal szuka możliwości poszerzenia oferty usług marketingowych. Yesler specjalizuje się w zakresie marketingu dla firm z branży zaawansowanych technologii, które obsługują przedsiębiorstwa.

Accenture nie ujawniła, ile kosztowało przejęcie Yesler. W ubiegłym roku Accenture wydało na przejęcia w branży reklamowej 1,46 mld dolarów, m.in. kupując agencję kreatywną Droga5. Prawdopodobnie była to największa inwestycja firmy konsultingowej od momentu jej powstania w 2009 roku.

Jak oceniają eksperci, pandemia może wywierać presję na mniejsze firmy reklamowe, aby szukały nabywców, w przeciwnym razie grozi im bankructwo z powodu wycofania się reklamodawców i anulowania ich planów marketingowych.

Autor: bcz

Więcej informacji: Accenture, Yesler, przejęcie

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas