Średnio 81 tys. widzów oglądało w Discovery Channel dwuczęściowy wywiad Oprah Winfrey z Lance'em Armstrongiem podczas którego przyznał się on do stosowania dopingu. Więcej widzów miała pierwsza, dłuższa część programu specjalnego.
Discovery pokazało w naszym kraju rozmowę w dwóch częściach. Pierwsza, półtoragodzinna nadana została w piątek 18 stycznia br. o 21.00 - obejrzało ją 107 tys. widzów, co zapewniło stacji 1,48 proc. udziału w rynku. Z kolei druga, godzinna część wywiadu, nadana dzień później o tej samej porze, zgromadziła tylko 41 tys. osób (udział wyniósł 0,45 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Powtórkę całego programu specjalnego, nadaną w Discovery w niedzielę 20 stycznia o 17.30, śledziło już tylko 30 tys. osób.
Zobacz tabelę
Premiera wywiadu miała miejsce na antenie amerykańskiego kablowego kanału OWN, należącego do Oprah Winfrey i Discovery Communcations w czwartek 17 stycznia br. o 21.00. Obejrzało ją łącznie 3,2 mln widzów. Nadaną tego samego dnia o 22.30 powtórkę śledziło 1,1 mln osób (dane dotyczą pierwszej części wywiadu).
Premierowa emisja rozmowy z byłym kolarzem w OWN jednak nie przebiła jednak pod względem oglądalności wywiadu Oprah z rodziną Whitney Houston, który w marcu ub.r. obejrzało 3,5 mln widzów (dane The Nielsen Company).