Fox Sports podało, że wyprzedano już 80 proc. reklam przy transmisji rozgrywek futbolu amerykańskiej ligi NFL Super Bowl 2020, które odbędą się 2 lutego przyszłego roku w Hard Rock Stadium w Miami Gardens. Cena za 30-sek. spot wzrosła do 5,6 mln dolarów.
Seth Winter, wiceprezes ds. sprzedaży sportowej w Fox Sports przekazał, że sprzedano 80 proc. dostępnych reklam przy transmisji telewizyjnej Super Bowl LIV. Sieć sprzedała 60 z 77 dostępnych miejsc reklamowych.
Reklamodawcy, którzy kupią dwie 30-sekundowe reklamy płacą po 5,5 miliona dolarów, a ci, którzy kupią jedną 30-sekundową reklamę, płacą 5,6 miliona dolarów. To drożej niż przed rokiem - wtedy stacja CBS sprzedawała spoty w cenie od 5,1 mln do 5,3 mln dolarów.
Winter poinformował również, że 25 reklamodawców rywalizuje o pozostałe 17 dostępnych reklam - i że cena może wzrosnąć, ale nie powinna przekroczyć 6 mln dolarów.
Reklama
|
Wszystkie reklamy z Super Bowl 2019: Pepsi, Google, Amazon, Doritos, Audi, M&M’s, Olay, Burger King (wideo)
|
Zwiększony popyt i droższe ceny spotów przy Super Bowl 2020 to skutek zmniejszenia liczby przerw reklamowych w trakcie transmisji finału - cztery na kwartę w porównaniu z pięcioma w poprzednich latach.
Reklama
|
Super Bowl 2019, czyli coroczne prężenie muskułów przez największe marki. Było bezpiecznie, zachowawczo i bez fajerwerków
|
Dotychczas największą widownię w historii rozgrywek zgromadził finał Super Bowl w lutym 2011 roku transmisję oglądało 111 mln widzów.
Gwiazdami Super Bowl 2020 będą Jennifer Lopez i Shakira.