Internet 2008-06-26
0

62 procent studentów ogląda wideo online

Prawie 2/3 amerykańskich studentów ogląda klipy wideo i programy telewizyjne w internecie.

Z badania firmy Alloy Media and Marketing wynika, że robią oni to poprzez serwisy typu YouTube, Veoh, Hulu i Joost, a także pobierając treści z należącego do Apple sklepu iTunes - informuje serwis MediaPost Publications.

Tymczasem odsetek respondentów posiadających odbiorniki telewizyjne nieznacznie spada: z 82 procent w roku ubiegłym do 78 procent obecnie. Oznacza to rosnącą rolę komputera jako centrum osobistej rozrywki.

W tym samym czasie kupując komputer, studenci coraz częściej decydują się na urządzenia przenośne. W porównaniu z rokiem ubiegłym wskaźnik posiadania laptopów wzrósł z 63 do 70 procent, podczas gdy w przypadku komputerów desktopowych spadł z 59 do 53 procent.

źródło: MediaPost Publications

Autor: km

Więcej informacji: wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas