PR 2012-06-22
1

6 agencji PR w przetargu Provident Polska. Budżetu broni Lighthouse Consultants

Provident Polska zaprosił 6 agencji do drugiego etapu przetargu na swoją obsługę w zakresie public relations. Jest wśród nich Lighthouse Consultants, która zajmowała się tym przez ostatnie dwa lata.

W przetargu zostanie wybrana agencja, która będzie zajmować się dla Provident Polska doradztwem wizerunkowym, pracami strategicznymi oraz pomocą przy realizacji bieżących projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, wizerunku pracodawcy czy społecznej odpowiedzialności biznesu. - Chcemy w większym stopniu zintegrować i zintensyfikować działania reputacyjne w firmie. Osobiście widzę ogromne szanse dla rozwoju naszej marki - przekonuje Katarzyna Jóźwik, członek zarządu Providenta odpowiedzialna za działania marketingowe i PR.

Do drugiego etapu przetargu firma wybrała sześć agencji na podstawie ich doświadczeń i obszarów specjalizacji. Nie informuje, co to za agencje, podając tylko, że jest wśród nich Lighthouse Consultants, która broni tego zlecenia. Uczestnicy przetargu mają teraz za zadanie przygotować strategie i pomysły na bazie briefu przekazanego przez Providenta.

Zwycięska agencja ma zostać wybrana na przełomie czerwca i lipca. Umowa z nią zostanie podpisana na rok.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas