Nowy reality-show Dwójki „Mów mi mistrzu” ogląda średnio 586 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu wypada najsłabiej spośród wszystkich stacji z tzw. „wielkiej czwórki”, pokazujących w tym czasie głównie filmy fabularne.
Program „Mów mi mistrzu” na antenie TVP2 pokazywany jest w piątki po godz. 22.00, począwszy od 9 grudnia br. Średnia widownia odcinków reality-show, pokazanych do 23 grudnia br., wyniosła 586 tys. osób, co przełożyło się na 5,67 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia audycji spada z odcinka na odcinek, jednak co tydzień „Mów mi mistrzu” pokazywane było o coraz późniejszej porze . Pierwszy z nich oglądało 725 tys. widzów (emisja o 22.20), drugi - 528 tys. (22.30), a trzeci - 507 tys. (23.00).
Zobacz tabelę
TVP2 w paśmie nadawania reality-show zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVP1 z udziałem na poziomie 8,90 proc., nadająca w tym czasie filmy dokumentalne i fabularne. Drugi jest TVN (7,99 proc.; pasmo filmowe), a trzeci - Polsat (7,92 proc.; również filmy).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest Polsat, a dalsze miejsca zajmują: TVN, Jedynka i Dwójka.
„Mów mi mistrzu” jest formatem własnym TVP, opartym na autorskim pomyśle. W reality-show wystąpią aktorzy, wokaliści i celebryci, którzy grają w improwizowanych scenach i wcielają się w nieznane sobie role. Program prowadzą Antoni Królikowski i Aleksandra Nieśpielak.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 8,57 proc.