Badania 2016-01-21
0

57 proc. internautów kupujących w sieci robi zakupy w zagranicznych e-sklepach, w Polsce tylko 34 proc.

Kupując w internecie konsumenci na całym świecie zamawiają produkty głównie u sprzedawców pochodzących z ich własnego kraju, ale coraz popularniejsze staje się kupowanie u sprzedawców zagranicznych - wynika z badania Nielsena.

57 proc. respondentów, którzy w ciągu ostatnich sześciu miesięcy przed badaniem dokonali zakupu przez internet, zrobiło to u sprzedawcy zagranicznego.

Biorąc pod uwagę poszczególne kraje objęte badaniem, można zaobserwować spore zróżnicowanie w podejściu do kupowania online w zagranicznych e-sklepach. Najwyższy odsetek odnotowano we Włoszech (79 proc.), a najniższy w Japonii (32 proc.).

W Polsce tylko 34 proc. kupujących online nabyło produkt u sprzedawcy nie z naszego kraju.

Badanie "Nielsen Global Connected Commerce Survey" zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen w okresie sierpień - październik 2015 r. na grupie ponad 13 tys. internautów z regionu Azji i Pacyfiku, Europy, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Ameryki Północnej, reprezentatywnej ze względu na wiek i płeć.

Autor: km

Więcej informacji: e-commerce, zakupy w internecie

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas