Reklama 2013-05-20
3

500 premier rocznie. Canal+ promuje hity filmowe (wideo)

W poniedziałek 20 maja br. ruszyła kampania wizerunkowa Canal+ promująca ofertę filmową stacji. Działania prowadzone są w telewizji i w kinach.

W akcji wykorzystywane są dwa typy uzupełniających się spotów, które będą nadawane w ramach jednego bloku reklamowego. 30–sekundowy spot wizerunkowy akcentuje fakt emisji w Canal+ 500 premier filmowych w ciągu roku, a 15-sekundowy, aktualizowany co tydzień, spot ofertowy będzie prezentował aktualne hity antenowe.

- Koncepcja połączenia spotu wizerunkowego z zapowiedzią konkretnych premier w 15-sekundowych spotach ma ułatwić widzowi wybór najciekawszych propozycji danego tygodnia - mówi Jan Wykrytowicz, dyrektor ds. badań w Canal+ Cyfrowy. 

Wśród pierwszych promowanych hitów znalazły się takie filmy jak: „Battleship. Bitwa o Ziemię”, „American Pie. Zjazd Absolwentów” i ”Spluwy, dziewczyny i poker”. 

Spoty reklamowe będą emitowane do 23 czerwca br. w 60 ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. m.in. w TVN, TVP1 TVP2, Polsacie, kanałach tematycznych TVP, Polsatu, rodzinie stacji Discovery i BBC. Od 24 maja będą wyświetlane także w 90 kinach sieci Multikino, Cinema City, Imax, Helios i Kinoplex na terenie całego kraju.

Kreację przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group. Reżyserem spotu jest znany z pracy nad wieloma angielskimi serialami komediowymi David Kerr, a operatorem - Danny Cohen, który pracował przy tak znanych produkcjach, jak „Les Miserables: Nędznicy” czy „Jak zostać królem”.

Autor: PP

Więcej informacji: Canal+

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas