Ruszyła pierwsza kampania launchująca 4Flex PureGel (produkowany przez Bausch Health Polska), żel na ból stawów. Działania przygotowały Serviceplan Health (Group One), Papaya Films i Lunapark.
4Flex PureGel to lek w żelu, dedykowany pacjentom ze stanami zapalnymi stawów, którym doskwiera ostry i palący ból. Na podstawie tego insightu została opracowana koncepcja kreatywna spotu reklamowego 30-sekundowego i 15-sekundowego, który będzie emitowany w telewizji i internecie. Kampania ruszyła 5 października.
Kreację spotu przygotował team kreatywny z Change Serviceplan, reżyserem jest Bartek Cierlica, produkcją materiału zajęło się studio Papaya Films, a za postprodukcję odpowiada kolektyw Lunapark.
Serviceplan Health (Group One) wygrał przetarg na realizację kampanii promującej nowy produkt marki 4Flex. To multidyscyplinarny zespół pracujący w ramach agencji Change Serviceplan, specjalizujący się w komunikacji produktów farmaceutycznych.