Pierwszy sezon serialu serialu „Hotel 52” oglądało średnio 3,08 mln widzów. To o blisko 700 tys. więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy reklamowe wyniosły 16 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Średni udział w rynku wyniósł 20,79 proc. udziału w grupie4+ oraz 22,55 proc. w grupie 16-49. Przed rokiem było to odpowiednio 16,26 proc. i 18,94 proc. udziału (4+ i 16-49) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research).
Zobacz tabelę
Polsat w trakcie emisji „Hotelu 52” był stacją drugiego wyboru, minimalnie ustępując Jedynce nadającej „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera” (3,1mln widzów i 21 proc. udziału w rynku).
Wpływy reklamowe wyniosły 16 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Pierwszy odcinek, nadany pod koniec lutego, „zarobił” tylko 650 tys. złotych, zaś ostatni - pokazany pod koniec maja - przyniósł wpływy o milion złotych większe. Serial miał wyraźnie sfeminizowaną widownię. Chętnie oglądali go mieszkańcy wsi oraz małych miast. Dominowały osoby z wykształceniem podstawowym.
„Hotel 52” opowiada o losach pracowników i gości luksusowego hotelu zlokalizowanego w centrum Warszawy. W rolach głównych występują: Laura Samojłowicz, Magdalena Cielecka, Rafał Królikowski i Krzysztof Kwiatkowski, a w każdym odcinku w rolę gości wcielają się różne polskie gwiazdy. Reżyserem serialu jest Grzegorz Kuczeriszka. Polsat już zdecydował, że zrealizuje drugą serię – ma liczyć 13 odcinków. Za produkcję odpowiada Akson Studio.