Reklama 2008-09-26
0

3,5 mln USD na reklamę wideo online w Rosji

W pierwszej połowie bieżącego roku wydatki na internetową reklamę wideo w Rosji wyniosły 30 milionów rubli (1,2 miliona amerykańskich dolarów).

Ponad połowa z tej kwoty została wydana na reklamę w postaci banerów wideo - informuje serwis MarketingVOX, powołując się na dane zajmującej się cyfrową reklamą agencji AdWatch.

Wśród pozostałych formatów reklamy wideo online znalazły się reklamy typu pre-roll i post-roll (umieszczane przed i po treściach wideo), banery w treściach wideo, product placement w treściach wideo oraz branding w odtwarzaczach wideo.

AdWatch szacuje, że w całym bieżącym roku na internetową reklamę wideo w Rosji zostanie wydanych 87 milionów rubli (3,5 mln USD). Segment ten będzie jednak stanowił tylko niecały 1 procent całego tamtejszego rynku reklamy online.

źródło: MarketingVOX

Autor: km

Więcej informacji: Rosja, wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas