Nowy historyczny serial Jedynki “1920. Wojna i miłość” gromadzi średnio 3,11 mln widzów, co daje tej stacji trzecie miejsce w rynku. W czasie emisji produkcji kanał ma niemal tyle samo widzów niż rok temu, ale niższe udziały.
Serial “1920. Wojna i miłość” emitowany jest w środy o 20.30. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach produkcja ma 18,84 proc. udziału w grupie widzów powyżej 4. roku życia i 16,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Rok wcześniej w tym paśmie TVP 1 oglądało też 3,1 mln osób, ale jej udziały wynosiły odpowiednio 19,27 proc. i 18,87 proc.
W czasie nadawania serialu Jedynka jest trzecia w rynku telewizyjnym, za Dwójką, która ma udział 21,19 proc. i nadaje wtedy “Barwy szczęścia” oraz “Rodzinkę.pl” oraz za TVN-em, emitującym “Na Wspólnej” i “W11” (pozycje te mają 20,24 proc. udziału). Gorzej od TVP 1 wypada natomiast Polsat (filmy fabularne, mecze Ligi Mistrzów; 10,81 proc.).
Dane pokazują, że “1920. Wojna i miłość” oglądana jest głównie przez kobiety, widzów powyżej 40. roku życia oraz mieszkańców wsi i małych miast.
Serial opisuje walkę o niepodległość w 1920 roku. Jest to trzymająca w napięciu historia trójki bohaterów, których decyzje życiowe zostają podporządkowane walce o wolność Ojczyzny. W główne role wcielają się Jakub Wesołowski, Wojciech Zieliński i Tomasz Borkowski. Produkcję wyreżyserował Maciej Migas.
Oglądalność “1920. Wojna i miłość" odcinek po odcinku
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Profil widowni produkcji