Reklama 2020-03-26
1

180heartbeats + Jung v Matt wypromuje warszawski budżet obywatelski

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowuje dla Warszawy długofalową strategię komunikacji budżetu obywatelskiego.

Do zadań agencji należy przedstawienie konceptów komunikacyjnych i kreacji na ich bazie. Będę one promować idee warszawskiego budżetu obywatelskiego. Przy projekcie współpracuje z Kantar Media oraz psycholog i strateg Martą Jaskulską z Brand Logic.

- Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w pracach nad komunikacją tego ważnego dla mieszkańców Warszawy projektu - mówi Jacek Karolak, strategy director 180heartbeats + Jung v Matt. - Również sami aktywnie zgłaszamy projekty i głosujemy. Zależy nam, by więcej mieszkańców Warszawy korzystało z możliwości budżetu obywatelskiego. Ponad 100 tys. głosujących na ponad 2 tys. projektów w 2019 roku to sporo. Ale jeszcze wielu warszawiaków można zaangażować we współdecydowanie o losach miasta – podkreśla Jacek Karolak.

Agencja realizowała wcześniej dwie kampanie promujące budżet obywatelski w Warszawie (m.in. w 2016 i 2017 roku).

Stron nie podają szczegółów podpisanej umowy.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas