Internet 2009-07-10
0

13-proc. wzrost na niemieckim rynku reklamy online

Pomimo kryzysu gospodarczego niemiecki rynek reklamy internetowej cały czas się rozwija.

W pierwszej połowie bieżącego roku wartość tego rynku zwiększyła się o 13 procent, do poziomu 702 milionów euro - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Thomson Media Control dla organizacji Bitkom (Bundesverband Informationswirtschaft, Telekommunikation und neue Medien e.V.).

W omawianym okresie najwięcej pieniędzy na internetową reklamę - 190,2 miliona euro - wydały firmy telekomunikacyjne i dostawcy internetu.

Kolejne pod tym względem były firmy działające w sektorze rozrywki i mediów (87,4 mln euro), turystyki i gastronomii (86,3 mln euro), usług finansowych (85,6 mln euro) oraz sprzedaży i zamówień wysyłkowych (84,2 mln euro).

źródło: Telecompaper

Autor: km

Więcej informacji: Niemcy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas