Reklama 2008-06-11
0

114 zgłoszeń do Golden Arrow2008

Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło 47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy.

Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20 czerwca br. w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizują Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications.

Przewodniczącym jury tegorocznej edycji jest Bibianna Konieczna.

Zestawienie kategorii z informacją na temat liczby zgłoszeń:

1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów)
2. Program lojalnościowy (13 projektów)
3. Promocja sprzedaży (9 projektów)
4. Experiential marketing (17 projektów)
5. Marketing internetowy (21 projektów)
6. Marketing mobilny (5 projektów)
7. Telemarketing (3 projekty)
8. Direct response advertising (2 projekty)
9. Kampania zintegrowana (7 projektów)
10. Non profit (2 projekty)
11. Golden Arrow Design (6 projektów)
12. Golden Arrow Open (14 projektów)
13. Salon odrzuconych (6 projektów).

Autor: ks

Więcej informacji: Golden Arrow

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas