Reklama 2018-04-18
0

Blogerki sprawdzają dziecięcą dietę w kampanii „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Trzy blogerki - White Plate, Zabiegana Mama i Szczesliva - biorą udział w aktywacji „1000 pierwszych dni dla zdrowia”, w ramach której weryfikują składniki diety swoich dzieci. Akcję wspiera kampania przygotowana przez Walk, Performance Media i Alert Media Communications.

Influencerki z pomocą kalkulatora witaminy D, wapnia i jodu, dostępnego na stronie akcji „1000 pierwszych dni dla zdrowia”, sprawdzą, czy komponowany przez nie jadłospis dostarcza ich dzieciom odpowiednich ilości ważnych składników odżywczych. Wyniki będą przez kilka dni zbierać i publikować na stronie internetowej 1000 Dni.

Akcja kierowana jest do rodziców dzieci, które ukończyły 1. rok życia, ma pokazać różnorodność potrzeb żywieniowych maluchów. Działania promocyjne towarzyszące kampanii prowadzone są w internecie.

Za przygotowanie koncepcji kreatywno-strategicznej kampanii display i jej realizację, a także prowadzenie działań z zakresu influencer marketingu oraz w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) odpowiada Walk. Za zakup mediów odpowiada Performance Media, a za działania PR – Alert Media Communications.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter