Telewizja 2022-11-23
6

79 tys. widzów programu Mai Sablewskiej „10 lat młodsza w 10 dni” w Polsat Cafe

Nowy program „10 lat młodsza w 10 dni” - prowadzony przez Maję Sablewską - ogląda średnio w Polsat Cafe 79 tys. widzów. Cykl podnosi średnie długookresowe wyniki stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Cykl „10 lat młodsza w 10 dni” na antenie Polsatu Cafe oglądać można w czwartki o godz. 21.00, począwszy od 6 października 2022 roku. Średnia widownia premierowych odcinków programu (nadanych do 17 listopada) wyniosła 79 tys. osób, co przełożyło się na 0,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,51 proc. w grupie 16-59, komercyjnej dla Telewizji Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się siódmy odcinek pierwszego sezonu cyklu. Przyciągnął uwagę 116 tys. osób.

Dla porównania, udział Polsat Cafe w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,40 proc. Tym samym program ma wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

„10 lat młodsza w 10 dni” - polska wersja zrealizowanego przez All3 Media International formatu „10 Years Younger”. Widzowie w każdym odcinku programu oglądać mogą metamorfozy polegające na odmłodzeniu bohaterów cyklu o około 10 lat.

Tego zadania podejmuje się ekipa trzech specjalistów od poprawy wizerunku: Maja Sablewska - doradczyni wizerunkowa (która dołączyła do Grupy Polsat, wcześniej związana była z TVN Style), Emma Kiworkowa - stomatolożka i ortodontka oraz Marcin Ambroziak - dermatolog, właściciel kliniki medycyny estetycznej.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: 10 lat młodsza w 10 dni, Polsat Cafe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas