SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ż do kwadratu” w internetowej kampanii piwa Żywiec

Ruszyła internetowa akcja promocyjna piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Ż do kwadratu”, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z nagrodami. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather, Gong, Roots PR i MediaVest.

Dołącz do dyskusji: „Ż do kwadratu” w internetowej kampanii piwa Żywiec

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JakubX
Fajnie, strona wygląda ciekawie a sama kampania jak zawsze w przypadku Żywca - na poziomie . Można łatwo sobie sprawdzić ile kosztuje taka strona internetowa, znalazłem ostatnio: http://zailestrona.pl/a888 Można sobie obczaić, dobre narzędzie :)
odpowiedź