SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multiscreening i prędkość ładowania się stron kluczowe według Google dla mobilnego e-commerce

Wpływ multiscreeningu na zakupy internetowe i działania marketingowe w sieci oraz znaczenie prędkości ładowania się stron i aplikacji dla poziomu transakcyjności - to niektóre zagadnienia z zakresu mobilnego e-commerce omawiane podczas tegorocznego Google Partner Summit. Opisuje je Mikołaj Salecki z They.pl.

Dołącz do dyskusji: Multiscreening i prędkość ładowania się stron kluczowe według Google dla mobilnego e-commerce

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Dobry bełkot przy weekendzie to podstawa na WM.
odpowiedź
User
Wojjj
Jak ktoś jest zainteresowany bardziej tematyką e-commerce, targetowaniem reklam i tym podobnych działań dla firm to czytałem parę artykułów z Social Media Manager, które mogę na spokojnie polecić. Tak jak napisał autor , sedno w tym, żeby dostosować swoje witryny, media do potrzeb konsumenta, nie ma się co dziwić , że brak ruchu na stronach , jak nie ma odpowiedniego zarządzania mediami, albo strona ładuje się "pół godziny".
odpowiedź
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy