SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Istota sportu, istota elegancji” - Krzysztof Hołowczyc w nowej kampanii Atlantic

Na początku grudnia ruszy kolejna kampania reklamowa zegarków Atlantic z udziałem Krzysztofa Hołowczyca. Akcję przygotowały firmy Media Inn i Kuźnia PR.

Dołącz do dyskusji: „Istota sportu, istota elegancji” - Krzysztof Hołowczyc w nowej kampanii Atlantic

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Awar
Media Inn - czyli nie dom mediowy, nie szałas mediowy ale "Inn"- czyli gospoda mediowa....kurcze niesamowite. Firma nawet nie ma strony internetowej... Pewnie nie było również przetargu...
odpowiedź
User
Awaria
Kuźnia Pr tez nie ma strony..he, he...
odpowiedź
User
Janusz Kaprowicz
Maria Awar, wzrusza mnie Twoja ignorancja. Google nie bolą aby poszukać czy kuźni, czy media inn. Dla przykładu: www.mediainn.pl - na rynku 19 lat... Mówiąc prościej jedna z najstarszych agencji o jakiej słyszałem w PL.
odpowiedź
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy