SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DeepFake użyty w kampanii Poruszamy sztukę” na ekranach digital OOH

Screen Network uruchomiło na swojej ogólnopolskiej sieci ekranów digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”, w ramach której emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Dołącz do dyskusji: DeepFake użyty w kampanii Poruszamy sztukę” na ekranach digital OOH

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
No taki deepfake fajnie na ten przykład wykorzystał w marketingu polski producent piany - Purios. Polecam sobie zobaczyć na YT jak można wykorzystać sztuczną inteligencje w reklamie ;)
odpowiedź